De heen reis naar Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu De heen reis naar Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

De heen reis naar Oslo

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

06 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Vanmorgen vroeg uit bed gegaan eerst ontbeten en toen rond 08:00 uur naar Schiphol het was redelijk druk op de weg maar we waren op tijd. Toen we daar aan kwamen gingen we Tante Magda en Tante Ineke en Ome Johan opzoeken toen gingen we de koffers inleveren en toen gingen we met z'n alle naar het personeelsrestaurant daar een bakkie te doen. Toen richting de security check. Toen richting vliegtuig. Toen gingen we vliegen we vlogen over Hoofddorp dus Ome Klaas en Tante Christa en Marjolein we hebben naar jullie gezwaaid. En ook over Purmerend heen. Het was helder weer. We vlogen ook over de Noordoostpolder heen Emmeloord was goed te zien. We waren rond kwart over 1 in Oslo. Toen we in Oslo aan kwamen gingen we eerst met de trein naar het centrum toen nog met de tram en toen nog een stukje lopen naar ons appartement. Ons appartement is erg mooi ons uitzicht is wel mooi we zitten drie hoog en als we uit het raam kijken, kijken we uit op een klein riviertje daar tegenover zit een steakhouse en onder ons zit iets van een ijsjes tent en waar je ook koffie kan drinken. En ons appartement is eigenlijk een oude fabriek. Daar aan gekomen nog ff wat drinken en toen wat boodschapjes gedaan voor het avonddinner wat ik samen Tante Magda gekookt heb. kwamen we erachter dat we de eieren vergeten waren die stonden nog in de winkel. Dus nu pasta maaltijd zonder eitjes. Maar het smaakte erg goed. Tijdens het boodschappen doen op te terugweg hebben we een tussen stop gehouden op een terras ff heerlijk wat gedronken. En het wordt hier niet pik donker het is nu bijna 23:00 uur en nog niet donker. Is wel apart.
Zo klaar maken voor naar bed want morgen is weer vroeg dag.
Groet Saroj