Vandaag naar Holmenkollen geweest - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu Vandaag naar Holmenkollen geweest - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

Vandaag naar Holmenkollen geweest

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

08 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Hallo allemaal,
Vandaag zijn we naar Holmenkollen geweest daar is een skieschans daar zijn we bovenop geweest het uitzicht was daar super mooi. Het weer was bij ons vandaag rond de 20 graden strak blauwe lucht dus super uitzicht. En Ome Johan en ik zijn nog in een skisimulator geweest was ook erg leuk. Toen we daar waren was naast de skieschans nog een feest van het personeel van een grote supermarkt keten ( een soort ah maar dan van noorwegen) daar was een podia en hoorde we de muziek. Daarna zijn we nog in de skieschans in een coffee corner geweest daar een lekker bak koffie gehad met wat lekkers, daarna nog een biertje gehad om de schade van gisteren in te halen, want we mochten na 18:00 uur geen bier meer mee nemen uit de buurtsuper. Toen weer richting metro en daarna met de tram richting supermarkt om eten te halen voor ons maaltje ik heb gekookt was lekker. Het is nu hier goed weer het is nu nog 20 Gr. En nog steeds licht buiten. Dat was het weer even. Groetjes.