Laaste dagje in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu Laaste dagje in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

Laaste dagje in Oslo

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

09 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Hallo allemaal,
Vandaag zijn we met de tram naar de DomKerk geweest daar ben ik binnen geweest en een kaarsje gebrand op een heel mooi moment. Daarna zijn we naar een souvenier shop gegaan toen naar een terrasje het was echt super weer veel zon. Toen zijn we naar het Koninklijk Paleis gelopen het was een mooi gezicht geen wolkje aan de lucht dus mooie foto's gemaakt. Toen naar de wisseling van de wacht gekeken was wel leuk maar we hebben weleens de wisseling van de wacht in Londen en Stockholm gezien dan is deze eigenlijk best wel saai. Maar wel leuk om mee te maken. Daarna zijn we naar de haven gegaan om een ijsje te scoren. Toen zijn we naar het vigeland park geweest daar staan wel 200 beelden van mensen in verschillende levensfases. Midden in het park staat een grote pilaar en als je daar dan dichtbij bent zie je dan ook allemaal mensen afgebeeld. En we hebben het beeld gezien die Oma erg mooi vond. Het was heel bijzonder om te zien. Toen nog ff daar een biertje en fris gedronken toen richting Mc Donalds en nu weer in ons aparttement we hebben de laaste spulletjes gepakt want morgen moeten we om 05:30 uur uit bed want we gaan dan de mooiste treinreis maken naar Bergen de reis duurt 12,5 uur en we gaan dan ook nog een stukje varen door een fjort. Dat was het dan weer.