Dagje Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu Dagje Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

Dagje Bergen

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

11 Juni 2014 | Noorwegen, Bergen

Hallo allemaal,
Hier weer even een bericht. Vandaag zijn we in de stad weze kijken. Eigenlijk zouden we naar een aquarium toe vandaag omdat vanmorgen het weer slecht was het regende en onweerde maar na de middag werd het beter dus gingen we richting stad om het daar te verkennen. Toen gingen we met een treintje die echt steil omhoog ging naar boven want daar was een mooi uitzichtpunt en een restaurant. Toen we naar beneden gingen liepen we naar haven daar staat een grote vismarkt daar hebben we vis gekocht en een stukje walvis. Toen nog even een supermarkt vinden om eten te scoren daarna gekookt. En Karen en ik hebben een stukje geproefd het smaakt een beetje naar rundvlees ( zeg maar draadjes vlees) want walvis is geen vis maar een zoogdier. Dat was het weer even. Hopelijk vinden jullie het leuk om zo de verslagen te lezen. Ik mis me mannetje wel maar nog een paar nachten en dan zie ik je weer.