eerste dag - Reisverslag uit Serris, Frankrijk van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Serris, Frankrijk van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

07 Juni 2017 | Frankrijk, Serris

Hallo allemaal,
Vanmorgen zijn we vanuit een regen achtige Midden Beemster verIk trokken rond 9:15 Ik was wel moe. Het eerste stuk heb ik geslapen tot Nazareth Belgie. Toen een tussenstop ff wat eten n toen weer door. Wein waren rond 16:15 In ons appartement. Toen de boel uitpakken. Ff broodje eten en toen vlak achter ons een groot winkel centrum. Gegeten en ff geshopt. Het weer word de komende dagen goed rond 25 graden. Nu ff wat drinken en dan richting bed. Morgen gaan we de stad zelf in. Het plaatsje waar we nu zitten is Serris.

• 07 Juni 2017 - 21:38

Ineke:

Een goed begin. Welterusten voor straks.

• 07 Juni 2017 - 23:48

Magda:

Lekker om het eerste deel van de reis geslapen te hebben. En nu al geshopt, ik zag hele gave sandalen op een foto, als het 25 graden wordt, kun he ze gaan dragen. Gaan jullie morgen ook al naar disneyland? Maak er mooie en gezellige dagen van, veel pleziet, gr magda