dagje Parijs en Disney - Reisverslag uit Serris, Frankrijk van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu dagje Parijs en Disney - Reisverslag uit Serris, Frankrijk van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

dagje Parijs en Disney

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

10 Juni 2017 | Frankrijk, Serris

Hallo
beetje laat met schrijven maar ff geen tijd gehad maar donderdag zijn we naar Parijs geweest we Hadde mooi weer. We zijn boven op de architectuur the triomp geweest dat waren Veel treden 270 was toen wel moe. Toen via de sancedelecee ff eten toen op naar de eiffel toren we zijn Tot de top f
geweest. Was erg mooi. Toen weer terug toen ff bij indiana café heerlijk gegeten. Toen Op naar bed. Vrijdag ochtend zijn we rond tien uur vertrokken richting Disney eerst de studio's mooie stuntshow gezien en Nog in een attractie geweest dat was in een lift en was erg leuk. Toen nog naar het Disney park zelf geweest we hadden goed weer 21 graden met zon. Daar Nog in atrcties geweest en nog gegeten. Toen in de avond nog een vuurwerk show was om elf uur Ivm dit jaar bestaat het park 25 jaar. Was afgelopen toen gingen we naar de bus. Maar die reed niet meer. Er stonden ook twee Nederlandse dames die liepen stage. Een die zeide dat hun gingen lopen dus liepen we mee. Was wel een eind lopen 20 min. We hadden al zere voeten maar toen we aan kwamen in ons appartement gingen we Nog een biertje drinken en nu maar slapen groeten van saroj.

• 10 Juni 2017 - 12:54

Magda Van Keulen:

lieve vakantiegangeers, dat klinkt allemaal erg leuk , zoveel verschillende dingen al gezien en gedaan, heel goed, zoveel mogelijk genieten van het goede leven, stoer hoor, nog gaan lopen vannacht, dan is een biertje welverdiend!
    fijne dag vandaag, liefs magda.

• 10 Juni 2017 - 20:10

Ineke:

Nou, jullie maken er wel lange dagen van. Maar wel echt leuk, lijkt me.

• 12 Juni 2017 - 10:37

Gerda:

Klinkt leuk allemaal! Lekker genieten nog effen!