Laatste voorbereidingen voor de vakantie - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen voor de vakantie - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen voor de vakantie

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

01 Juni 2014 | Nederland, Emmeloord

Hallo allemaal,
Nog een paar daagjes en dan is het zover dan gaan Karen Ome Johan en Tante Magda en ik naar Noorwegen. Ik heb er wel zin in en ook wel spannend. ik zal mijn lieverd Freddie wel gaan missen. Maar het wordt ook leuk.
We gaan eerst naar Oslo een paar dagen en dan met de mooiste treinreis van de wereld naar Bergen en dan weer terug. Via dit blog hoop ik jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen.

Groet Saroj

• 01 Juni 2014 - 21:54

Freddie :

Hallo lieve Saroj ik hoop dat je er van zult gaan genieten en dat je heel veel moois beleeft
    en als je vakantie voor bij is dat ik dan hopelijk weer bij je kan zijn een fijne vakantie gewest en ik ga zeker deze blog in de gaten houden kusjes van je Schat Freddie
    en hopelijk dan tot snel doei doei : )

• 08 Juni 2014 - 22:55

Saroj Dijkstra:

Hoi lieverd,
    Bedankt voor je berichtje. Ik heb een leuke vakantie, maar denk wel aan je. En na de banktoezicht vertel ik je hoe het was en de foto's bekijken. Xxx