Akvariet i Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu Akvariet i Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

Akvariet i Bergen

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

12 Juni 2014 | Noorwegen, Bergen

Hallo allemaal,
Hier weer even een bericht vanmorgen eerst beetje rustig aan gedaan want het zeikte van de regen toen het wat minder werd gingen we toch maar op weg richting Akvariet (Aquarium) we hadden geen regenjassen dus moest ik in een vuilniszak lopen leek net een zak chips zag er niet uit maar ik bleef toen wel droog. Karen kreeg er meteen de slappe lach van. We liepen een stukje langs de haven het gebouw staat helemaal aan het einde van het schiereiland we waren er in een kwartier. Toen eenmaal binnen gingen we daar kijken daar zijn pinguins zeehonden en zeeleeuwen we gingen eerst naar een zeeleeuwenshow kijken daarna binnen nog daar waren verschillende vissen tropische vissen tot goudvis en nog haaien. We gingen ook nog bij de pinguins kijken hoe ze gevoerd werden maar ze hadden niet zo'n honger. Daarna nog ff wat gedronken toen nog verder gekeken er waren ook nog slangen en krokodillen zaten gelukkig achter glas. We hebben ook nog een film gekeken over orka's we zaten met z'n vieren in de zaal. Toen rond 18:00 uur terug toen eten maken.
Groet Saroj