Zonnige dag in Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu Zonnige dag in Bergen - Reisverslag uit Bergen, Noorwegen van Saroj Dijkstra - WaarBenJij.nu

Zonnige dag in Bergen

Door: Saroj

Blijf op de hoogte en volg Saroj

13 Juni 2014 | Noorwegen, Bergen

Hoi Allemaal,
Vandaag zijn we na het ontbijt de stad in gegaan het weer was goed we gingen naar de haven om een kaartje te kopen voor de boot want we gaan in de haven varen dus eerst kaartje gekocht en toen naar Starbucks om daar wat te gaan drinken. Toen naar de boot toe de boot heette The White Lady ik hou zelf niet echt van varen en vooral als het heel erg schommelt eenmaal op de boot begon het al een beetje te schommelen niet veel maar wel genoeg voor mij om een witte snoet te krijgen ik heb wel van het uitzicht genoten hoor. En toen we van de boot af gingen ben ik met tante Magda een broodje vis gaan eten en Karen en Ome Johan ( anti vis) die gingen naar de Mac Donalds om daar wat lekkers te halen. Toen gingen we met een een dubbeldek bus naar een kabelbaan toen en die berg heette: Ulriken daar naar boven gegaan het uitzicht was super en was goed weer zonnetje wel fris. Toen weer naar beneden toen ben ik met Ome Johan door de stad gelopen om bier te scoren we moesten snel zijn want het was bijna 18:00 uur maar we hebben bier kunnen kopen :). Toen nog even op een marktje souveniers kopen en nog bij de vismarkt verse vis kopen we hadden zalm mee genomen voor ons eten voor in de avond. Nog even naar de supermarkt voor de laatste dingen te scoren en toen eten maken het was echt heerlijk vooral die zalm. Nu zitten we voor de tv voetbal te kijken het is wel in het Noors maar dat maakt niet uit. We hebben alvast de spulletjes bij elkaar gezocht want morgen gaan we weer terug naar huis. Zo'n week is voorbij gevlogen vakantie is leuk maar ben wel blij om weer naar Holland te gaan dan zie ik me schatje Freddie weer en de rest van me lieve familie.
Groetjes vanuit het zonnige Bergen.

  • 13 Juni 2014 - 22:27

    Ineke:

    Proost!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saroj

Actief sinds 31 Maart 2013
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 5628

Voorgaande reizen:

07 Juni 2017 - 12 Juni 2017

Vakantie naar Parijs

06 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Tripje naar Noorwegen

Landen bezocht: